Home
Over ons
Diensten
HR-ondersteuning
HR-scan
Tevreden mensen
Werving en selectie
Tevreden klanten
Blog
Vacatures
Contact
Doe de test
Home
Over ons
Diensten
HR-ondersteuning
HR-scan
Tevreden mensen
Werving en selectie
Tevreden klanten
Blog
Vacatures
Contact
Doe de test
You must have JavaScript enabled to use this form.
Haal jij profijt uit je rekruteringsbeleid?
Beantwoord volgende 10 vragen en ontdek hoe wervend jouw aanwervingsbeleid is. Veel succes!
Rekrutering en selectie betekent:
Gewoon proberen zoveel mogelijk vacatures in te vullen
Het invullen van vacatures en voeren van selectiegesprekken volgens een vastgelegd stramien
Onze rekruteringsnoden in kaart brengen via een workforce planning
Onze workforce planning is afgestemd op onze strategie en doelstellingen voor de komende 3 jaar. We houden rekening met rekrutering en selectie, retentie en doorgroeipaden
Aanwervingen gebeuren bij ons door:
Wij hebben een uitgewerkte rekruteringsstrategie afgestemd met de doelstellingen van ons bedrijf
We plaatsen onze vacatures in de krant.
Uitzendkantoren en selectiekantoren ontzorgen mij volledig en zorgen voor de juiste man/vrouw op de juiste plaats.
Ik plaats de vacatures op mijn website en enkele jobboards en werk samen met verschillende externe partners.
Data recruitment is voor ons:
We zetten daar onze eerste stappen in
Onze 2de natuur
Nooit van gehoord
Al van gehoord, maar niet van toepassing binnen ons bedrijf
Rekrutering en social media:
Wij hebben zowel LinkedIn als Facebook, met sporadisch een post van een vacature en een leuke foto rond activiteiten, nieuwe mensen aan boord, …
Wij hebben Facebook al ’s gebruikt om een vacature op te plaatsen, maar zonder veel succes
Wij hebben onze doelgroepen bepaald in onze workforce planning. In functie van deze doelgroepen hebben wij de platformen en contentkalender opgemaakt.
Wij geloven niet in social media als communicatiekanaal voor rekrutering.
Onze jobwebsite:
Naast de klassieke vacatures kan je er ook terecht voor een (of meerdere) testimonials.
Is een belevingspagina met vacatures, onze waarden, filmpjes, testimonials, … zodat de toekomstige medewerker zich kan vereenzelvigen met ons bedrijf.
Hebben we (nog) niet.
Is een verzamelplaats voor onze vacatures op te publiceren.
Een vacature schrijven:
We hebben hier geen kaas van gegeten en laten het uitzendkantoor of selectiekantoor waarmee ik werk uitvoeren.
We kopiëren andere vacatures die we terugvinden op internet.
We hebben een tekst waarbij we rekening houden met het online leesgedrag.
We zetten hiervoor de pet van marketeer, sales person én datanerd op!
Meten is weten…
We weten de doorlooptijd (hoeveel tijd tot aanwerving) van elke vacature.
Is een leuk rijmpje.
We weten hoeveel sollicitanten ik heb ontvangen op mijn vacature
We hebben KPI’s vooropgesteld zodat we tijdig kunnen bijsturen.
Candidate journey is:
Het herkennen van het psychologisch denkproces van awareness tot aanwerving en het afstemmen van je acties daarop
Say what? Nederlands, graag!
De beleving van een sollicitant bij het sollicitatiegesprek.
Het proces van sollicitatie tot aanwerving.
De rol als recruiter vullen wij als volgt in:
We zijn marketeer, datanerd, researcher en matchmaker en hebben een totaalbeleving uitgetekend voor onze kandidaten die we zelfs delen op onze website.
We hebben ons proces onder de loep genomen en hebben onszelf doelstellingen zoals, opgelegd.
Wij ontvangen onze cv’s, doen een eerste selectie en nemen de tijd voor een gesprek.
Een kort gesprek van een aantal minuten, dat volstaat.
Video-recruitment en employer brand:
Daar hebben we de tijd niet voor.
We hebben een strategie uitgetekend die zich focust op onze interne en externe employer brand en die vertalen we in video-content.
Waar brandt het?
We hebben testimonials gemaakt van onze medewerkers om op deze manier talenten aan te trekken
Vul het formulier in om de resultaten in jouw mailbox te ontvangen
Bedrijf
Voornaam
E-mail adres
Laat dit veld leeg