Tevreden klanten

Signpost is snel gegroeid van start-up naar scale-up. Dit vroeg om het professionaliseren en implementeren van bepaalde processen ook binnen het HR-veld.

De initiële vraag van Lafosse was het vinden van geschikt personeel. Deze behoefte werd snel uitgebreid naar een generalistische HR ondersteuning, zeker nadat Lafosse een overname had afgerond.

My Pool is actief in de bouwsector.

Oleon kent al jaren een sterke groei. Omdat het aantal vacatures sterk varieert, is er geen nood aan een extra HR-personeelslid maar wel aan een duurzame oplossing tijdens de rekruteringspieken.

Wat klanten over ons zeggen

Ik start vanaf 1 september bij Engie! Super bedankt voor het opzetten van het contact. Ben hier heel blij mee. 

H.

Vooreerst wil ik je bedanken voor de uitnodiging voor een gesprek. Zonder persoonlijke touch kom je immers niet waar je wil komen. Ook dat bevestigt de waarden die jullie aanprijzen. Bedankt voor je inspanning in functie van mijn zoektocht.

C.

"De sollicitatieprocedure is heel vlot verlopen. Het is een professionele maar ook open communicatie, een heel menselijke communicatie, waardoor je jou als sollicitant meteen op je gemak voelt."

- Jozefien Demuynck 

Lafosse

ELLEN GEERS

Bij mijn klant ‘Confiserie Vandenbulcke’ hadden we de uitdaging om het aantal uitzendkrachten beter te onthalen, op te leiden en de retentie stabiel te krijgen. Na een proces van tenderen, waren we bij MENS uitgekomen. 

Freddy Stalmans

Een drietal jaren geleden had ik tijdens mijn opdracht bij een metaalverwerkend bedrijf in West-Vlaanderen behoorlijk wat problemen met uitzendkrachten zowel naar kwaliteit als kwantiteit...